Tohle je taková ta fotka na hraně blbý a dobrý v tom, že záleží na tom, jak jí prezentuješ a v jakým kontextu. Tak jak to vidim zde:
1. kdy je bez názvu (což by nevadilo) a je doplněna o jakoby vtipnou poznámku (ale ta fotka mi vtipná nepřipadá)
2. kontext se nedá vyčíst ani z tvé soustavné tvorby, protože podobnou fotku od tebe vidím prvně,
3. její technická kvalita je pofidérní, kdy opět balancuje na hraně v tom, že vypadá jak když jsi jí sem střelil aniž by jsi s ní cokoliv udělal (což by u jiný fotky možná nevadilo, ale u většiny digi to neni ideální) a když se podívám na její celkovou barevnost a tonalitu... a na tu aberaci nahoře... a ten zakřivenej prostor v horní polovině mi taky nedělá dobře (to snad už umí nějakej soft opravit).
4. a pak mam asi osobní problém, že nevim co si s těmahle "trendy" fotkama osob přesně na středu nějaké symetrické architektury mám počít, pro mě je to asi jen nějaké módní slepé střevo založené jen a pouze na vizualitě – tedy efektu.
Prostě v tomto případě, kdy to prezentuješ jako pokus a snahu mermomocí o něco bez účelu (muj pocit), to nakonec, ikdyž je to dost nadějný, spadne někam do koše.
Snažim se si tam něco najít, ale vůbec se nechytam, zkoušim texty, barvy, představuju si, jak je Červenáček Železný Zekon a drží v zubech obrovskou traverzu atd...
A jak by to mohlo být jiné, kdyby to bylo jen trošku jinak zabraný a nazvaný "Invaze zářivek" (to je jen takovej trapnej příklad), nebo kdyby tahle fotka byla zmanipulovaná a na tej stěně by bylo napsáno "Stínadla". A nemuselo by se chodit tak daleko, stačilo by těchto podobných fotek (ne nutně z metra, spíš naopak) nasbíral třeba pět. Tak už by to něco říkalo. Ale takto? Formálně dobrá fotka – slepá, hluchá, jalová, mrtvá. Nic.
A stálo mi tohle úsilí zamýšlení se nad touto fotkou za to? Člověk je zklamanej, když k žádnýmu ani maličkýmu závěru nedojde, ale to by nevadilo, kdyby se dalo říct, že na to přijdu třeba příště. Ale otevřu to ještě? ...
dobre vytvarny prostor, je tam symetrie, hezke barvy, slusne svetlo, chlapik... vsechno tak nejak funguje, presto je ta fotka trochu jalova.
ale to je tam ta moje cb taky
co viac k tomu dodat po predpisateloch
1. kdy je bez názvu (což by nevadilo) a je doplněna o jakoby vtipnou poznámku (ale ta fotka mi vtipná nepřipadá)
2. kontext se nedá vyčíst ani z tvé soustavné tvorby, protože podobnou fotku od tebe vidím prvně,
3. její technická kvalita je pofidérní, kdy opět balancuje na hraně v tom, že vypadá jak když jsi jí sem střelil aniž by jsi s ní cokoliv udělal (což by u jiný fotky možná nevadilo, ale u většiny digi to neni ideální) a když se podívám na její celkovou barevnost a tonalitu... a na tu aberaci nahoře... a ten zakřivenej prostor v horní polovině mi taky nedělá dobře (to snad už umí nějakej soft opravit).
4. a pak mam asi osobní problém, že nevim co si s těmahle "trendy" fotkama osob přesně na středu nějaké symetrické architektury mám počít, pro mě je to asi jen nějaké módní slepé střevo založené jen a pouze na vizualitě – tedy efektu.
Prostě v tomto případě, kdy to prezentuješ jako pokus a snahu mermomocí o něco bez účelu (muj pocit), to nakonec, ikdyž je to dost nadějný, spadne někam do koše.
Snažim se si tam něco najít, ale vůbec se nechytam, zkoušim texty, barvy, představuju si, jak je Červenáček Železný Zekon a drží v zubech obrovskou traverzu atd...
A jak by to mohlo být jiné, kdyby to bylo jen trošku jinak zabraný a nazvaný "Invaze zářivek" (to je jen takovej trapnej příklad), nebo kdyby tahle fotka byla zmanipulovaná a na tej stěně by bylo napsáno "Stínadla". A nemuselo by se chodit tak daleko, stačilo by těchto podobných fotek (ne nutně z metra, spíš naopak) nasbíral třeba pět. Tak už by to něco říkalo. Ale takto? Formálně dobrá fotka – slepá, hluchá, jalová, mrtvá. Nic.
A stálo mi tohle úsilí zamýšlení se nad touto fotkou za to? Člověk je zklamanej, když k žádnýmu ani maličkýmu závěru nedojde, ale to by nevadilo, kdyby se dalo říct, že na to přijdu třeba příště. Ale otevřu to ještě? ...
ale to je tam ta moje cb taky