Zaujala mě vegetace ve městě, zejména konfrontace s lidskou kulturou, jak k ní přistupujeme, jak si hledá své cesty, jak se prosazuje atd.
Pes je to myšlený na prohlížení na tom bílym pozadí
napad/prezentacia sa mi fakt pacia
ale ze lieta tonalita jak svina, to uz menej, dokonca az tak, ze mi to prekaza.
2 & 11 maju pre mna skvely 'Submarino-like' feel [ale ten strom je fakt napikacu]
malinovka>>
Dík, že sis dal práci a takhle podrobně to rozepsal.
Ty čáry mě taky serou ani nevim, jak vznikly...
Jinak všechno sou to vlastně banality, kterejch je plná Praha a i každý jiný město a jak řikáš: "pro člověka, který se kouká kolem sebe, taky všeobecně známé", ovšem pak je otázkou kolik lidí se kolem seb dívá a vnímá tydle věci. Ty banality mě prostě zaujaly a přišlo mi zajímavý je vnést nějak takhle do kontextu.
Co se týče maý hloubky ostrosti tak, nevim o žádnejch trendech, chtěl sem prostě akcentovat danou scénu a hlavně bych v tomdle ohledu asi i na nějaký ohledy kašlal :D
Oceňuju prezentaci, je to pro mě příjemný oživení, ale má to svý mouchy, který považuju za renonc. Jsou to ty horizontální tmavý linky, co ti tam zbyly, a nevhodné spojení některých fotek nebo jejich nevhodná velikost. Samozřejmě to je muj názor, třeba ty linku můžeš jako autor považovat z nějakého důvodu, kterej já nejsem schovnej vnímat, za důležitý...
1. — prohlíhnul bych si jí radši v rámci souboru jako velikostně menší a i méně významnou z hlediska uspořádání (úvodní snímek).
2. — tohle je pěkný objekt, ale kompozice (průhled) a kmen v obraze mi nevyhovuje. Raději bych si užil struktur té stěny.
3. — TK chybí.
4. — OK
5. — pitomý spojení, záběry slabší z hlediska čistoty a kompozice. A nízká hloubka prej neni dnes trendy, říkal hypno.
6. — hodně odlišnej snímek (barvy a světlo)
7. — neurazí nenadchne, ale je dobrá.
8. — fajn
9. — já nevim no, myslim, že kdo tam nebyl osobně tu palmu ve skleníku těžko najde. Jinak je to sice hodně bizarní zátiší, ale taky myslím, že pro člověka, který se kouká kolem sebe, taky všeobecně známé (takže žádný body, Pepo, nebudou), tak možná, že to takhle z dálky i vyhovuje, že si člověk na tu palmu prostě vzpomene.
10. — zase kompozice neni an 100 %, ale možná je to dobře. (?)
11. — ale jo...
Celkově fajn, rád jsme viděl a asi se i zase vrátím.
Chvili jsem si rikal co je to za bordel s tou bilou, nez jsem si precetl /asi po tretim divani se/ popis ;-)
[1] Sedi mi ... hleda se majitel garaze 27 ... co je asi uvnitr ;-)
[2] Nejak se v tom/s tim neporovnam
[3] ok
[4] Tam mi nejak chybi kontext v ramci toho konceptu, co popisujes ...
[5] I docela jo
[6] To spojeni mi nesedi ... asi lepsi je rozhodit
[7] Celkem jo v tom smyslu, ze lupeni jen nemusi vzdy prohravat
[8] Jj
[9] Moc ne, ale na druhou stranu v te bile docela funguje ta deska kolem kose.
[10] Batuzkare vyhnat, asi ... & nevim ... takovej dost odstup a vysledek trochu nemastnej & neslanej
[11] Moc mi ten zaber nesedi
[12] Tahle jako jo ...
fotoluzr layout hack! zajimavy, ze sis dal tu praci poresit to takhle ad hoc pro FL :) jinak teda celkem provareny tema zachyceny pro me prijemne primocarym stylem.. mne to funguje i kdyz bych mel k necemu vyhrady (#2 ten strom a #5 nepeknej slepenec).. jo a zrovna jsem koukal na earthship project!
zatím krátce - celkový vjem - dobře se mi dívá, jak jsou snímky poskládané, barevně sladěné; vypíchl bych nejvíc fotky 2, 4 (vpravo) a 8..
budu se vracet
ale ze lieta tonalita jak svina, to uz menej, dokonca az tak, ze mi to prekaza.
2 & 11 maju pre mna skvely 'Submarino-like' feel [ale ten strom je fakt napikacu]
Jinak já to myslel jen na tu jednu fotku s/bez palmy. To, že to jsou banality, je na tom fajn. Palma je pro mě spíš bizarní než banální.
Te dobře...
Dík, že sis dal práci a takhle podrobně to rozepsal.
Ty čáry mě taky serou ani nevim, jak vznikly...
Jinak všechno sou to vlastně banality, kterejch je plná Praha a i každý jiný město a jak řikáš: "pro člověka, který se kouká kolem sebe, taky všeobecně známé", ovšem pak je otázkou kolik lidí se kolem seb dívá a vnímá tydle věci. Ty banality mě prostě zaujaly a přišlo mi zajímavý je vnést nějak takhle do kontextu.
Co se týče maý hloubky ostrosti tak, nevim o žádnejch trendech, chtěl sem prostě akcentovat danou scénu a hlavně bych v tomdle ohledu asi i na nějaký ohledy kašlal :D
1. — prohlíhnul bych si jí radši v rámci souboru jako velikostně menší a i méně významnou z hlediska uspořádání (úvodní snímek).
2. — tohle je pěkný objekt, ale kompozice (průhled) a kmen v obraze mi nevyhovuje. Raději bych si užil struktur té stěny.
3. — TK chybí.
4. — OK
5. — pitomý spojení, záběry slabší z hlediska čistoty a kompozice. A nízká hloubka prej neni dnes trendy, říkal hypno.
6. — hodně odlišnej snímek (barvy a světlo)
7. — neurazí nenadchne, ale je dobrá.
8. — fajn
9. — já nevim no, myslim, že kdo tam nebyl osobně tu palmu ve skleníku těžko najde. Jinak je to sice hodně bizarní zátiší, ale taky myslím, že pro člověka, který se kouká kolem sebe, taky všeobecně známé (takže žádný body, Pepo, nebudou), tak možná, že to takhle z dálky i vyhovuje, že si člověk na tu palmu prostě vzpomene.
10. — zase kompozice neni an 100 %, ale možná je to dobře. (?)
11. — ale jo...
Celkově fajn, rád jsme viděl a asi se i zase vrátím.
[1] Sedi mi ... hleda se majitel garaze 27 ... co je asi uvnitr ;-)
[2] Nejak se v tom/s tim neporovnam
[3] ok
[4] Tam mi nejak chybi kontext v ramci toho konceptu, co popisujes ...
[5] I docela jo
[6] To spojeni mi nesedi ... asi lepsi je rozhodit
[7] Celkem jo v tom smyslu, ze lupeni jen nemusi vzdy prohravat
[8] Jj
[9] Moc ne, ale na druhou stranu v te bile docela funguje ta deska kolem kose.
[10] Batuzkare vyhnat, asi ... & nevim ... takovej dost odstup a vysledek trochu nemastnej & neslanej
[11] Moc mi ten zaber nesedi
[12] Tahle jako jo ...
Celkove jsem docela rad videl a to nekolikrat ;-)
vitaj a nech sa Ti tu paci
celkově fajn počin, nejvíc 2 4 a 8, nikdy to nedělám ale v tvém případě si budu překlikávat pozadí do bíle:-)
pepad>>jj
kubshta>> :D:D ten se ti poved
devitka - Luziny?:))
budu se vracet
teď mám chuť smazat i tenhle stejtment :D
kua...
fotky ale líbí :D