|
Life after life
|
Dlouho jsem ted na luzru spal, kazdopadne jsem se stal studentem vehlasne ITF :D a tak sem postnu muj prijimackovy soubor, se kterym jsem se tam dostal. Diky za nazory.
Life after life - Dlouhodobý projekt o dvou lidech, kterým ve stejnou dobu zemřel jejich celoživotní partner. Na první pohled spolu nemají nic společného, ale mnoho věcí je spojuje. Ve fotografiích se snažím nacházet a odkrývat právě tyto jemné rozdíly, nebo souvislosti, především ve formě diptychů.
K projektu jsem vytvoril i video http://vimeo.com/72111889 .
Az bude jednou vystava :D, tak bych tam to audio chtel pouzit.
|
|
Serii jsem si prosel vickrat a rad ... ale hele ... neprijde ti ta predstava vystavy s projekci videa jako moc velky ein kessel buntes pro tohle komorni a asi i dost osobni tema?
Odpovedi na otazky - Nazev je anglickej, protoze je proste anglickej - oukej mohlo tam byt zivot po zivote, ale nevidim duvod, proc nepouzit anglickej nazev. Citat samozrejme znam, jinak bych ho asi nepouzil, ehm. Podpis bez diakritiky jsem pouzil protoze stejnej tvar mam na webu a koresponduje mi s anglickym nazvem z uvodu.
Pokud to vezmu od začátku tak:
Nabídneš nám titulek (proč je to anglicky, smím-li se zeptat?) vysazený jedním typem grotesku (optickej střed si asi neřešil) a v zápětí popis úplně jiným typem grotesku, který se k tomu prvnímu vůbec nehodí. Úprava typografie u popisu je prasečina, což dokládají překrývající se horní a dolní dotahy (moc malý proklady řádků) a zbytečná mezera na začátku posledního řádku prvního odstatvce. (Tušíš vůbec, kdo je autorem citátu dole pod popisem, nebo z jakého díla citát pochází?) A hned když tam skočí první dvojička, zarazím se nad poměrem stran videa a do toho nacpané vertikální uspořádání dyptichu. Fotky jsou nepatřičně malý a v tom formátu to nevypadá kompozičně takto moc hezky. Možná, že by se s těma fotka a jejich rozčleněním na dvě skupiny, které jsou v zájemné komparaci, dalo pracovat jinak a líp, když je to vlastně taková multimediální záležitost oproti klasickcým fotkám. Třeba by se to dalo uspořádat do "kapitol" podlo toho, jak dotyční ve videu mluví. Taky jejich hlasy nepouštíš divákovi najednou. (To jen taková hypotéza k tomu, že mi to, jak jsi to uspořádal, nesedí.) Taky mi moc nevoní ostrý přechody mezi fotkama, nějaká prolínačka nebo stmívačka/roztmívačka by se hodila i k té hudbě, podle mýho názoru, víc. (Proč jsi se na konci podepsal bez diakritiky?)
Asi jsem teď pro tebe a mnohé další hnidopichem, třeba ohledně té typografie, ale mě to přijde, jako kdyby kameník vysekal na náhrobek, pravopisnou (nebo typografickou) chybu. A kolik najdete takhle zprasených náhrobků? Žádný a pokud nějaký, tak bude tesaný někdy po roce 90...
Myslim, že když bude tvoje práce vychytaná do detailů, jedině jí to pomůže.
PS: Prosil bych si odpovědi na otázky. ;)
Vytknul bych dost špatnou TK (slitý stíny), která mi celkovej dojem docela kazí.
Jinak se mi docela líbí fotka s paní na 1., patos s televizí na 3., subjektivně mě zaujal zabitej králík na 5., nerozumim dvojici fotek na 7., technicky mě sere 10., dost zbytečná mi přijde 11., jako výborná (i jako sólovka) mi přijde 14., 15. je zajímavě spojená, ale přemýšlím, jak ta spodní souvisí se starým pánem.
u mna televizor ten je dobry a potom 8 a 14
zvysok ma nezaujal. Vo vseobecnosti diptychy podla mna zvadzaju zjednodusovat, su to take barlicky, obcas si ich tiez robim, ale nakoniec to rozbijam ked som k sebe nakoniec uprimny.
a gratuluju :)
časom si sám tie fotky preriediš, doplníš a inak možno poskladáš ako s odstupom času a emocií, je to inak fakt pekný dokument, pekne hrá a čo ide z tvojich fotiek mám veľmi rada.