hypnogen: nepamatuješ si aspoň kousek názvu té publikace? Jinak díky. .)
gipi: z dvojky levej čtverec. a úplně si ji představuju yashicou, středoformát a barva svitek :-))) ...ten den jsem myslím ani jedno neměl s sebou :( škoda, příště. trojku bych vážně nechal tak jak je, jsem s ní spokojen.
mAhdi: jak mám chápat pojem 'chic look'? :-)
Já jsem právě přesvědčenej, že trojka vypadá nejlíp tak, jak vypadá.
no, ono je toho dost podobnyho a je taky pravda, ze mit trojka chic look jako ostatni, tak je urco nejzajimavejsi
ve sve podstate dve posledni sou lepsi, protoze nak funguji v ramci prostredi ... kde treba prvni je jen pekne efektni fotka, ale dal tam uz moc nenachazim (to neznamena, ze se na ni neda divat, ale zkouknes a jedes dal)
malinovka má pravdu.. "neni podex., to už by bylo vyžraný nebe až běda"
jedině, že bys ss-ebou tahal blesky s deštníkama (které by se ten den hodily 2x ;)
náhodou to máš světelně zvládnuté... v obličeji má světla tak akorát a scéna ať si trhne nohou.. trocha profi postrpocessu a na billboardu to bude cool ;)
Těhle fotek jsem za poslední dobu dost přežranej...
Z těhle nejvíc asi trojka, čtyrka, ale obě jsou technicky divný.
Trojka by chtěla dořešit v komoře, určo bych to neexponoval ještě dýl, podle mě to taky neni podex., to už by bylo vyžraný nebe až běda. Prostě ta scéna nešla ukočírovat líp při snímání a to by asi chtělo dohnat postprocesem.
No a na čtyřce ta růžová je už fakt úchylná. Klidně bych šel ještě na nižší clonu – no asi by to taky chtělo jinej objektiv, nebo skenovat s doostřením. To už nepoznam čim to je. Ale máš to dost měkký.
Jinak ta sada to nefunguje, ale to asi taky nemá.
A tim rámečkem to teda korunuješ. :-/
Ta trojka se mi začíná líbit čím dál víc, je to jak scéna z nějakýho filmu. Právě zahřmělo a velký krůpěje začínají rozezvučovat okolní listoví… ;-)
model musí být v první řadě dobrý herec, pokud tomu tak je, tak stačí, abys byl průměrný fotograf, a získáš nadprůměrnou fotku. Pokud není, tak musíš být nadprůměrný fotograf, abys dostal průměrnou fotku atd..
samozřejmě nejdříve je asi důležité umět komponovat lidi do prostředí a umět sekat vhodné záběry z vhodné vzdálenosti a tyhle věci.. no a pak je tu ta druhá složka .. ta psychologie, pohled, duše. když jsem si kdysi četl jakousi příručku od Drtikola, tak jsem si říkal "co to jsou za kecy?" ... čekal jsem, že tam budou informace typu: kam postavit světlo, jak umístit modelu ruce apod. a ono tam bylo nějaké filosofické povídání o zachycení nitra portrétovaného. tenkrát jsem tomu vůbec nerozuměl.. až poslední dobou začínám přicházet té podstatě toho textu na kloub. ;)
No tady jsem ji právě "nutil" nejvíc... ale podex to snad ani není, ono bylo dosta zataženo. Ale to je jedno...
Jak manipulovat s modelem při focení? Podle mě by bylo ideální, kdyby se chovala jako bych tam nebyl, aby mě vůbec neregistrovala a já jen lítal okolo s foťákem. Toho se nám pochopitelně nedaří docílit. :-D
Taky se mi nelíbí inscenace, kdy scénu zbytečně zkazí zřejmá nucená poza.
mám dojem, že to dokonce nedávno vyšlo v reedici)
kdybych se k tomu měl vyjádřit jako anonymní divák, napsal bych naivní a směšný (nic ve zlým.), taky se na podobný focení zase sám chystám.
gipi: z dvojky levej čtverec. a úplně si ji představuju yashicou, středoformát a barva svitek :-))) ...ten den jsem myslím ani jedno neměl s sebou :( škoda, příště. trojku bych vážně nechal tak jak je, jsem s ní spokojen.
mAhdi: jak mám chápat pojem 'chic look'? :-)
Já jsem právě přesvědčenej, že trojka vypadá nejlíp tak, jak vypadá.
ve sve podstate dve posledni sou lepsi, protoze nak funguji v ramci prostredi ... kde treba prvni je jen pekne efektni fotka, ale dal tam uz moc nenachazim (to neznamena, ze se na ni neda divat, ale zkouknes a jedes dal)
jedině, že bys ss-ebou tahal blesky s deštníkama (které by se ten den hodily 2x ;)
náhodou to máš světelně zvládnuté... v obličeji má světla tak akorát a scéna ať si trhne nohou.. trocha profi postrpocessu a na billboardu to bude cool ;)
Z těhle nejvíc asi trojka, čtyrka, ale obě jsou technicky divný.
Trojka by chtěla dořešit v komoře, určo bych to neexponoval ještě dýl, podle mě to taky neni podex., to už by bylo vyžraný nebe až běda. Prostě ta scéna nešla ukočírovat líp při snímání a to by asi chtělo dohnat postprocesem.
No a na čtyřce ta růžová je už fakt úchylná. Klidně bych šel ještě na nižší clonu – no asi by to taky chtělo jinej objektiv, nebo skenovat s doostřením. To už nepoznam čim to je. Ale máš to dost měkký.
Jinak ta sada to nefunguje, ale to asi taky nemá.
A tim rámečkem to teda korunuješ. :-/
Ta trojka se mi začíná líbit čím dál víc, je to jak scéna z nějakýho filmu. Právě zahřmělo a velký krůpěje začínají rozezvučovat okolní listoví… ;-)
jednička fajn
samozřejmě nejdříve je asi důležité umět komponovat lidi do prostředí a umět sekat vhodné záběry z vhodné vzdálenosti a tyhle věci.. no a pak je tu ta druhá složka .. ta psychologie, pohled, duše. když jsem si kdysi četl jakousi příručku od Drtikola, tak jsem si říkal "co to jsou za kecy?" ... čekal jsem, že tam budou informace typu: kam postavit světlo, jak umístit modelu ruce apod. a ono tam bylo nějaké filosofické povídání o zachycení nitra portrétovaného. tenkrát jsem tomu vůbec nerozuměl.. až poslední dobou začínám přicházet té podstatě toho textu na kloub. ;)
Jak manipulovat s modelem při focení? Podle mě by bylo ideální, kdyby se chovala jako bych tam nebyl, aby mě vůbec neregistrovala a já jen lítal okolo s foťákem. Toho se nám pochopitelně nedaří docílit. :-D
Taky se mi nelíbí inscenace, kdy scénu zbytečně zkazí zřejmá nucená poza.
Trojku zabila podexpozice, je jí škoda
A co trojka?